Money Trees

  • Joylandi 2 yil oldin

    Kendrick Lamar - Topic

    Muddati: 06:27

    Provided to UZwindow by Universal Music Group
    Money Trees · Kendrick Lamar · Jay Rock
    good kid, m.A.A.d city
    ℗ 2012 Aftermath/Interscope Records
    Released on: 2013-01-01
    Producer: DJ Dahi
    Composer Lyricist: Kendrick Lamar
    Composer Lyricist: D. Natche
    Composer Lyricist: Johnny McKinzie
    Composer Lyricist: V. Garance
    Composer Lyricist: A. Legrand
    Composer Lyricist: A. Scally
    Auto-generated by UZwindow.

jordan payopay
jordan payopay

tupac bigggiesmall eminem snoop you b8ctha forever

6 soat oldin
Raúl Leonardo Rivas Flores
Raúl Leonardo Rivas Flores

3:55

14 kun oldin
Gamen4Bros
Gamen4Bros

This is groovy af

4 oy oldin
C
C

1:20

4 oy oldin
myparisnew
myparisnew

Imagine not liking this song..

4 oy oldin
Mateus S. Pressinotti
Mateus S. Pressinotti

BR🇧🇷🇧🇷🇧🇷

5 oy oldin
Caetano Hoffmann
Caetano Hoffmann

America latina x north America🔥🔥🔥 Ya bish,ya bishh, ya bisshh

5 oy oldin
Paullo Marques
Paullo Marques

14/12/20 🎬🇧🇷

5 oy oldin
Coelho Machado
Coelho Machado

Mak_lovim Instagram

5 oy oldin
Giannhs Giannakos
Giannhs Giannakos

bravo filaraki kalh douleia!!!

5 oy oldin
Miguelzinedits
Miguelzinedits

No way

5 oy oldin
Miguelzinedits
Miguelzinedits

Ya bish

5 oy oldin
Moni Moni
Moni Moni

Fajne zdjęcie rodzinne xd

5 oy oldin
Lindon John claros
Lindon John claros

Kendrick

5 oy oldin
Freddy Krueger
Freddy Krueger

The best part of this song is 0:00 - 6:26

5 oy oldin
Sinem A
Sinem A

literally i listen just for 4:00

5 oy oldin
Deadbeatcow
Deadbeatcow

I'm assuming Tik Tok found this? good stuff, more people on Kendricks shit

5 oy oldin
Hanh Pha
Hanh Pha

When someone loves you, the way they talk about you is different. You feel safe and comfortable.

5 oy oldin
Ezequiel aravena
Ezequiel aravena

Yah bish xd

5 oy oldin
Ezequiel aravena
Ezequiel aravena

4:00 nice

5 oy oldin
Тарас Шевченко
Тарас Шевченко

new pic?

5 oy oldin
ALL- CAPS
ALL- CAPS

Kendrick I miss ur music sooo much I was just listening to this on a plane 8 hours straight, I was nodding my head the whole flight and ppl were looking at me idgaf to be honest. When they looked I just wanted to say “ye bish”

5 oy oldin
ALL- CAPS
ALL- CAPS

@George stfu

5 oy oldin
George
George

Cool anecdote

5 oy oldin
WORLD ASTRO
WORLD ASTRO

I M SO FXXKING LIKE THE FLOW,BUT NO CHINESE LIKE IT XD

5 oy oldin
Anzhnd
Anzhnd

Kendrick Lamar ft Ksi

5 oy oldin
Jomar Alonzo
Jomar Alonzo

MmLhjlkjl L

5 oy oldin
iKilluBic boy
iKilluBic boy

🤔 Halle berry or hallelujah ...

5 oy oldin
Isus Krist
Isus Krist

Man he the only one alive in the photo

5 oy oldin
Hygor Insigne
Hygor Insigne

Vasco

5 oy oldin
joão frango
joão frango

Instrumental for Lil peep Down town

5 oy oldin
TobiiRaMa
TobiiRaMa

i love this shit

5 oy oldin
hydraärbäst hej
hydraärbäst hej

ʸᵃ ᵇⁱˢʰ

5 oy oldin
Duardo
Duardo

beat parece do lil peep

5 oy oldin
phuong Yen
phuong Yen

Yang milih allah like 800 ya yang milih dajal abaikan saja.

5 oy oldin
eduardo romero
eduardo romero

No dinero

5 oy oldin
hn o
hn o

Bom dmsss

5 oy oldin
Moira Chukwu
Moira Chukwu

ok but sometimes i wonder why i dont discover songs this good earlier

5 oy oldin
Rutchadaporn Chokchai
Rutchadaporn Chokchai

TikTok 🥳🥳

5 oy oldin
Ok -
Ok -

Same

5 oy oldin
Vitor Santana Rodrigues
Vitor Santana Rodrigues

1:37, 3:23, 4:00, 5:37

5 oy oldin
Sr. Seokjin
Sr. Seokjin

YA BISH

5 oy oldin
_pistacha_
_pistacha_

uwu

5 oy oldin
Muhammad Alif
Muhammad Alif

y a. b i s h

5 oy oldin
Thomas Todio
Thomas Todio

A dollar might turn to a million and we all rich.

5 oy oldin
kosMos Gemini
kosMos Gemini

MEAN 👋

5 oy oldin
Leo Graz
Leo Graz

god

5 oy oldin
Exrta DANK
Exrta DANK

i like when he says "ya Bish"

5 oy oldin
Daniel Villazon
Daniel Villazon

Hey

5 oy oldin
Vinícius Dorigon
Vinícius Dorigon

Mesmo sample de Lil peep - Downtown

5 oy oldin
LHV ǝxǝ.ǝʇʎɐɟ シャ
LHV ǝxǝ.ǝʇʎɐɟ シャ

ton daron il boit des bierres

5 oy oldin
E-Trader Tom
E-Trader Tom

Eazy in the pic

5 oy oldin
Walcir de Sá
Walcir de Sá

O detalhe da batida dessa música é perfeita. kendrick Lamar tem uma musicalidade fantástica.

5 oy oldin
Elena Scott
Elena Scott

The standing kamikaze conspicuously bolt because place sadly return at a blue space. dirty, taboo beat

5 oy oldin
Moi Tam
Moi Tam

Aaaaaaaaaahhhhh.

5 oy oldin
PES mobile TV
PES mobile TV

Ахуєнно)

5 oy oldin
katia Pereira
katia Pereira

Here cuz of a Supra MKIII

5 oy oldin
vadar Rss
vadar Rss

Let's appreciate the people that r actually listening to the whole song Ur welcome mate

5 oy oldin
marie idk
marie idk

purr

5 oy oldin
Amaljith Gireesh CP
Amaljith Gireesh CP

this thang played in loop for a fuckn entire day.

5 oy oldin
CamqeR
CamqeR

If you know this from GTA 5 YOU ARE ONE OF US

5 oy oldin
Veron
Veron

this song ain't in gta 5 ?

5 oy oldin
Malcolm Mckenzie
Malcolm Mckenzie

This isn't in gta 5 lol

5 oy oldin
SnK Views
SnK Views

The ending of this song is too funny

5 oy oldin
Alex Eufrazio
Alex Eufrazio

my is brazillllllllllllllllll aulas nessa batida..

5 oy oldin
isaah carvalho
isaah carvalho

essa msc da uma vibe tao sla, qnd tu escuta ela no teu quarto, no fone no maximo

5 oy oldin
min zeng
min zeng

I don’t really understand but I bet it’s a good comment.

5 oy oldin
発散ニック
発散ニック

Sim cr

5 oy oldin
isaah carvalho
isaah carvalho

@Amadeus Vinicius siim

5 oy oldin
Amadeus Vinicius
Amadeus Vinicius

Realmente, é mt foda

5 oy oldin
alex lamilla
alex lamilla

3:59

5 oy oldin
Pedro Lucas
Pedro Lucas

BR2020

5 oy oldin
Pedro Lucas
Pedro Lucas

🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷🇧🇷

5 oy oldin
Dominyk Williams
Dominyk Williams

j Rockkkss verse !!!!

5 oy oldin
Andre alves
Andre alves

Curtindo Aqui no Brasil 💣👌🏼🔥🔥

5 oy oldin
Phong Niem
Phong Niem

0:33x.

5 oy oldin
kim aorad
kim aorad

👏👏

5 oy oldin
vvv aka ref aka heyquieresserminovia
vvv aka ref aka heyquieresserminovia

tengo como 5 años viendo esta rola y jamas la habia escuchado xd

5 oy oldin
Little Banana
Little Banana

Even tho it’s made before I was born it’s still BOM 💣 (I’m born 2011 April 28)

5 oy oldin
JulyC
JulyC

This song relax me a lot 👌🏼

5 oy oldin
ARIAN torres
ARIAN torres

noooo high topic man this re chill bro. This topic is to spend with the panas, a greeting from Argentina bro

5 oy oldin
LHV ǝxǝ.ǝʇʎɐɟ シャ
LHV ǝxǝ.ǝʇʎɐɟ シャ

jure

5 oy oldin
Daniel esteban bernal parra
Daniel esteban bernal parra

eyyy youuu pipi pupu chec

5 oy oldin
Duda Fragoso
Duda Fragoso

nice

5 oy oldin
Skin Hood Beats
Skin Hood Beats

this beat make me go crazy bruh, uh men.

5 oy oldin
Tre Nhu
Tre Nhu

I love u girl

5 oy oldin
Max Hafiez
Max Hafiez

5 oy oldin
Khoc Toi
Khoc Toi

I need boy friend

5 oy oldin
namintrst
namintrst

I don't really care if u came from tiktok or not I'm just glad that u discovered this and love it

5 oy oldin
Tom Pladijs
Tom Pladijs

@po long bruh haha

5 oy oldin
po long
po long

damn i've never lost on argument so bad i had to delete the comments. LOL

5 oy oldin
Tom Pladijs
Tom Pladijs

@namintrst I am bored lol

5 oy oldin
Tom Pladijs
Tom Pladijs

@po long that's good 👍

5 oy oldin
po long
po long

I don’t really care that you don’t really care

5 oy oldin
Cai Va
Cai Va

1:02c.

5 oy oldin
Miss Pitanga
Miss Pitanga

Puta loucura de se pensar em que eu tô escutar esse som de outro lugar do planeta e você nem me conhece ou vai chegar a conhecer sou mais um estranho no mundo pau no cu dos gringos legalize já

5 oy oldin
Age of Masters
Age of Masters

y is this so good vibe

5 oy oldin
Geraldine Martinez
Geraldine Martinez

ya bish...Vida facil bishes AJAJAJJJ

5 oy oldin
Weißwuaschdschleider ger
Weißwuaschdschleider ger

I was literally named after this song.

5 oy oldin
Weißwuaschdschleider ger
Weißwuaschdschleider ger

@Sondre Emil no nigga

5 oy oldin
julia
julia

Your not though?

5 oy oldin
Sondre Emil
Sondre Emil

Stop stealing comments

5 oy oldin
Maxime PONCET
Maxime PONCET

2:31

5 oy oldin
Alexander Alves
Alexander Alves

Brasil Representa! 👏🏻🔥🤫

5 oy oldin
mode
mode

This that fat cash in your pocket and bank account anthem

5 oy oldin
Malcolm
Malcolm

This song still a masterpiece

5 oy oldin
pedro_mec 13
pedro_mec 13

algum BR q tbm ta escutando em 2020?🇧🇷

5 oy oldin
Miss Pitanga
Miss Pitanga

Hoje boy kkkkkkkk

5 oy oldin
Erick Oliveira da Silva
Erick Oliveira da Silva

Kkkkkk Tmj

5 oy oldin
Douglas Luiz
Douglas Luiz

todo dia kkkkk

5 oy oldin
Mateusz Heliasz
Mateusz Heliasz

tik tok broke this song >:c

5 oy oldin
# rocío ; luna ୨୧
# rocío ; luna ୨୧

no

5 oy oldin
Josef Samara
Josef Samara

Lyrics: [Kendrick Lamar:] Me and my n*ggas tryna get it, ya bish Hit the house lick tell me is you with it, ya bish Home invasion was persuasive From nine to five I know it's vacant, ya bish Dreams of living life like rappers do Back when condom wrappers wasn't cool I fucked Sherane and went to tell my bros Then Usher Raymond "Let It Burn" came on Hot sauce all in our Top Ramen, ya bish Park the car then we start rhyming, ya bish The only thing we had to free our mind Then freeze that verse when we see dollar signs You looking like a easy come-up, ya bish A silver spoon I know you come from, ya bish And that's a lifestyle that we never knew Go at a reverend for the revenue It go Halle Berry or hallelujah Pick your poison tell me what you do Everybody gon' respect the shooter But the one in front of the gun lives forever (The one in front of the gun, forever) And I been hustlin' all day, This a way, that a way Through canals and alleyways, just to say Money trees is the perfect place for shade And that's just how I feel, nah, nah A dollar might just fuck your main bitch That's just how I feel, nah A dollar might say fuck them n*ggas that you came with That's just how I feel, nah, nah A dollar might just make that lane switch That's just how I feel, nah A dollar might turn to a million and we all rich That's just how I feel [Kendrick Lamar:] Dreams of living life like rappers do Bump that new E-40 at the school (we at the school) You know, “Big Ballin' With My Homies” Earl Stevens had us thinking rational Back to reality we poor, ya bish Another casualty at war, ya bish Two bullets in my uncle Tony head He said one day I'd be on tour, ya bish That Louies Burger never be the same (won't be the same) A Louis belt will never ease that pain But I'mma purchase when that day is jerkin' Pull off at Church's with Pirellis skirtin' Gang signs out the window, ya bish Hoping all of 'em offend you, ya bish They say your hood is a pot of gold And we gon' crash it when nobody's home It go Halle Berry or hallelujah Pick your poison tell me what you do Everybody gon' respect the shooter But the one in front of the gun lives forever (The one in front of the gun, forever) And I been hustlin' all day, This a way, that a way Through canals and alleyways, just to say Money trees is the perfect place for shade And that's just how I feel, nah, nah A dollar might just fuck your main bitch That's just how I feel, nah A dollar might say fuck them n*ggas that you came with That's just how I feel, nah, nah A dollar might just make that lane switch That's just how I feel, nah A dollar might, turn to a million and we all rich that's just how I feel [Anna Wise 2x:] Be the last one out to get this dough? No way Love one of you bucket-headed hoes? No way Hit the streets, then we break the code? No way Hit the brakes, when they on patrol? No way [Jay Rock:] Imagine Rock up in them projects where them n*ggas pick your pockets Santa Claus don't miss them stockings, Liquor spilling pistols popping Baking soda YOLA whipping, Ain't no turkey on Thanksgiving My homeboy just domed a n*gga, I just hope the Lord forgive him Pots with cocaine residue, Every day I'm hustling What else is a thug to do When you eat cheese from the government Gotta provide for my daughter n'em, Get the fuck up out my way, bitch Got that drum and I got them bands Just like a parade, bitch Drop that work up in the bushes, Hope them boys don't see my stash If they do tell the truth, This the last time you might see my ass From the gardens where the grass ain't cut, Them serpents lurking blood Bitches selling pussy, n*ggas Selling drugs but it's all good Broken promises, steal yo watch and tell you what time it is Take your Js and tell you to kick it where a FootLocker is In the streets with a heater under my Dungarees Dreams of me getting shaded under a money tree It go Halle Berry or hallelujah Pick your poison tell me what you do Everybody gon' respect the shooter But the one in front of the gun lives forever (The one in front of the gun, forever) And I been hustlin' all day, This a way, that a way Through canals and alleyways, just to say Money trees is the perfect place for shade And that's just how I feel [K's Mom:] Kendrick, just bring my car back, man. I called in for another appointment. I figured you weren't gonna be back here on time anyways. Look, shit, shit, I just wanna get out the house, man. This man, on one, he feeling good as a motherfucker. Shit, I'm tryna get my thing going, too. Just bring my car back. Shit, he faded. He feeling good. Look, listen to him! [K's Dad:] Girl, girl, I want your body, I want your body, 'cause of that big ol' fat ass. Girl, girl, I want your body, I want your body, 'cause of that big ol' fat ass. [K's Mom:] See, he high as hell. Shit, and he ain't even tripping off them damn dominoes anymore. Just bring the car back! [K's Dad:] Did somebody say dominoes?

5 oy oldin
Josef Samara
Josef Samara

@Giulia Pedroso what

5 oy oldin
sahil Deshpande
sahil Deshpande

Tb to the good times :'(

5 oy oldin
Imposter
Imposter

fuck rap brainwashing people don't let evil win

5 oy oldin
Ngodat Giaphu
Ngodat Giaphu

1:02c.

5 oy oldin
Aesthetic Bruh
Aesthetic Bruh

2:54 *Gay sans* Epic...

5 oy oldin
James Morelli
James Morelli

lil peep used this sample in downtown lol

5 oy oldin
Omar Palma
Omar Palma

Algún Méxicano aquí escuchando esta canción ya casi 2021 Síganme en mi Instagram palma_06

5 oy oldin
# rocío ; luna ୨୧
# rocío ; luna ୨୧

no

5 oy oldin
Denilson
Denilson

i bitch?

5 oy oldin
Chino Buaron
Chino Buaron

Eyyyyy! HAAHHAAHHAA

5 oy oldin
mutia nur aini
mutia nur aini

woii indo

5 oy oldin
Axel Mera
Axel Mera

me as a spanish talker, i only understad when pews talks

5 oy oldin
มัทนียา ผินสูงเนิน
มัทนียา ผินสูงเนิน

เย็ดเข้2020😀😀😀🙏🤝✊👊🤛🤜👈👉👇🤏

5 oy oldin
Rosnell Perez
Rosnell Perez

Bro where's the guy with the lyrics, cant find him

5 oy oldin
LC-MC
LC-MC

@SrLiam thx bro love you so much as a human

5 oy oldin
SrLiam
SrLiam

[Verse 1: Kendrick Lamar] Uh, me and my niggas tryna get it, ya bish (Ya bish) Hit the house lick: tell me, is you wit' it, ya bish? (Ya bish) Home invasion was persuasive (Was persuasive) From nine to five I know it's vacant, ya bish (Ya bish) Dreams of livin' life like rappers do (Like rappers do) Back when condom wrappers wasn't cool (They wasn't cool) I fucked Sherane and went to tell my bros (Tell my bros) Then Usher Raymond "Let It Burn" came on ("Let Burn" came on) Hot sauce all in our Top Ramen, ya bish (Ya bish) Park the car, then we start rhymin', ya bish (Ya bish) The only thing we had to free our mind (Free our mind) Then freeze that verse when we see dollar signs (See dollar signs) You lookin' like a easy come-up, ya bish (Ya bish) A silver spoon I know you come from, ya bish (Ya bish) And that's a lifestyle that we never knew (We never knew) Go at a reverend for the revenue [Chorus: Kendrick Lamar] It go Halle Berry or hallelujah Pick your poison, tell me what you doin' Everybody gon' respect the shooter But the one in front of the gun lives forever (The one in front of the gun, forever) And I been hustlin' all day This-a-way, that-a-way Through canals and alleyways, just to say Money trees is the perfect place for shade And that's just how I feel [Refrain: Kendrick Lamar] Nah, nah A dollar might just fuck your main bitch That's just how I feel, nah A dollar might say fuck them niggas that you came with That's just how I feel, nah, nah A dollar might just make that lane switch That's just how I feel, nah A dollar might turn to a million and we all rich That's just how I feel [Verse 2: Kendrick Lamar] Dreams of livin' life like rappers do (Like rappers do) Bump that new E-40 after school (Way after school) You know, “Big Ballin' With My Homies” (My homies) Earl Stevens had us thinkin' rational (Thinkin' rational) Back to reality, we poor, ya bish (Ya bish) Another casualty at war, ya bish (Ya bish) Two bullets in my Uncle Tony head (My Tony head) He said one day I'll be on tour, ya bish (Ya bish) That Louis Burgers never be the same (Won't be the same) A Louis belt that never ease that pain (Won't ease that pain) But I'ma purchase when that day is jerkin' (That day is jerkin') Pull off at Church's, with Pirellis skirtin' (Pirellis skirtin') Gang signs out the window, ya bish (Ya bish) Hopin' all of 'em offend you, ya bish (Ya bish) They say your hood is a pot of gold (A pot of gold) And we gon' crash it when nobody's home [Chorus: Kendrick Lamar] It go Halle Berry or hallelujah Pick your poison, tell me what you doin' Everybody gon' respect the shooter But the one in front of the gun lives forever (The one in front of the gun, forever) And I been hustlin' all day This-a-way, that-a-way Through canals and alleyways, just to say Money trees is the perfect place for shade And that's just how I feel [Refrain: Kendrick Lamar] Nah, nah A dollar might just fuck your main bitch That's just how I feel, nah A dollar might say fuck them niggas that you came with That's just how I feel, nah, nah A dollar might just make that lane switch That's just how I feel, nah A dollar might turn to a million and we all rich That's just how I feel [Bridge: Anna Wise] Be the last one out to get this dough? No way! Love one of you bucket-headed hoes? No way! Hit the streets, then we break the code? No way! Hit the brakes when they on patrol? No way! Be the last one out to get this dough? No way! Love one of you bucket-headed hoes? No way! Hit the streets, then we break the code? No way! Hit the brakes when they on patrol? No way! [Verse 3: Jay Rock] Imagine Rock up in them projects Where them niggas pick your pockets Santa Claus don't miss them stockings Liquors spillin', pistols poppin' Bakin' soda YOLA whippin' Ain't no turkey on Thanksgivin' My homeboy just dome'd a nigga I just hope the Lord forgive him Pots with cocaine residue Every day I'm hustlin' What else is a thug to do When you eatin' cheese from the government? Gotta provide for my daughter n'em Get the fuck up out my way, bish Got that drum and I got them bands Just like a parade, bish Drop that work up in the bushes Hope them boys don't see my stash If they do, tell the truth This the last time you might see my ass From the gardens where the grass ain't cut Them serpents lurkin', Blood Bitches sellin' pussy, niggas sellin' drugs But it's all good Broken promises, steal your watch And tell you what time it is Take your J's and tell you to kick it where a FootLocker is In the streets with a heater under my Dungarees Dreams of me gettin' shaded under a money tree [Chorus: Kendrick Lamar] It go Halle Berry or hallelujah Pick your poison, tell me what you doin' Everybody gon' respect the shooter But the one in front of the gun lives forever (The one in front of the gun, forever) And I been hustlin' all day This-a-way, that-a-way Through canals and alleyways, just to say Money trees is the perfect place for shade And that's just how I feel [Outro] K’s Mom: Kendrick, just bring my car back, man. I called in for another appointment. I figured you weren’t gonna be back here on time anyways. Look, shit, shit, I just wanna get out the house, man. This man is on one, he feelin' good as a motherfucker. Shit, I’m tryna get my thing goin', too. Just bring my car back. Shit, he faded. He feelin' good. Look, listen to him! K’s Dad: Girl, girl, I want your body, I want your body, 'cause of that big ol’ fat ass. Girl, girl, I want your body, I want your body, 'cause of that big ol’ fat ass K’s Mom: See, he high as hell. Shit, and he ain’t even trippin' off them damn dominoes anymore. Just bring the car back! K’s Dad: Did somebody say dominoes?

5 oy oldin
hs 10
hs 10

He just found you

5 oy oldin
Extermínio r6
Extermínio r6

Aquela música que faz você respirar bem fundo de tão boa que é🥰

5 oy oldin
Diogo Santos
Diogo Santos

Cara eu escutei essa música num story do Instagram, rapaz desde então não dá pra deixar de escutar. A legenda é brabo mais o ritmo é top.

5 oy oldin
Arlan Cardoso
Arlan Cardoso

saporra é foda mesmo, irmão!

5 oy oldin

Keyingisi

good kid, m.A.A.d city (Full Album)

1:08:19

good kid, m.A.A.d city (Full Album)

KidCudi’s#1

Ko‘rishlar soni 217 ming

Bitch, Don’t Kill My Vibe

05:11

Bitch, Don’t Kill My Vibe

Kendrick Lamar

Ko‘rishlar soni 11 mln

I Made A Robot Lawn Mower Controlled By VR!

22:01

I Made A Robot Lawn Mower Controlled By VR!

I did a thing

Ko‘rishlar soni 530 ming

Sing About Me, I'm Dying Of Thirst

12:04

Sing About Me, I'm Dying Of Thirst

Kendrick Lamar

Ko‘rishlar soni 6 mln

No Role Modelz

04:53

No Role Modelz

J. Cole

Ko‘rishlar soni 148 mln

A$AP Rocky: 1 Hour Of Chill Songs

1:03:52

A$AP Rocky: 1 Hour Of Chill Songs

FlyingIndigo

Ko‘rishlar soni 9 mln

JACKBOYS (full Album)

18:48

JACKBOYS (full Album)

PROD. COVIL CORP

Ko‘rishlar soni 9 mln

Redbone (feat. The Notorious B.I.G. & 2Pac)

06:11

Redbone (feat. The Notorious B.I.G. & 2Pac)

damnJonah

Ko‘rishlar soni 21 mln

G funK & West Coast Classics | Special Mix

3:00:00

G funK & West Coast Classics | Special Mix

JWaldMeister

Ko‘rishlar soni 2 mln

Kendrick Lamar - Money Trees (Legendado)

04:41

Kendrick Lamar - Money Trees (Legendado)

DJ Nelz

Ko‘rishlar soni 400 ming

A$AP Rocky - Praise The Lord (Da Shine) (Official Video) ft. Skepta

03:47

I Made A Robot Lawn Mower Controlled By VR!

22:01

I Made A Robot Lawn Mower Controlled By VR!

I did a thing

Ko‘rishlar soni 530 ming