Collected Miscellany - "Rosaria: Purger of the Shadows" | Genshin Impact

  • Joylandi 13 kun oldin

    Genshin Impact

    Muddati: 04:51

    The City of Freedom is old in years but young at heart, innocent in spirit despite a history mired in complexity.
    While the pure sleep in safety, a sinner spills blood in the night, taking the act of redemption into her own hands.
    Download FREE: genshin.mihoyo.com/en
    #GenshinImpact #miHoYo
    ↓ Follow us for the latest news ↓
    Official Website: genshin.mihoyo.com/en
    Official Community: www.hoyolab.com/genshin/
    Facebook: GenshinImpact/
    Twitter: GenshinImpact
    Instagram: genshinimpact
    Reddit: www.reddit.com/r/Genshin_Impact/

Hu Tao
Hu Tao

Fun fact : she has the same VA as Ymir in attack on titans

2 soat oldin
ARTER Pendragon
ARTER Pendragon

*_Banm BOII SHE IS ThIcc_*

2 soat oldin
saiharashusband
saiharashusband

i got her on my first pull 😃 I didn't want her but she's v pretty 💞💞💞💞

11 soat oldin
Machina Empire
Machina Empire

Please, Mihoyo!! Buff her normal attack because it's take 5 hit to fall down those 3 apples and 3 sunsettias from tree 🙄🙄

12 soat oldin
yana pog
yana pog

SHE CAME HOME HEYHEYHEYYY

17 soat oldin
Boru Maboru
Boru Maboru

THICC

21 soat oldin
My view on life-Animated
My view on life-Animated

I dont get how u can be a nun and a non believer at the same time...

23 soat oldin
ElfWarrior Runaan
ElfWarrior Runaan

Wow She Sounds Awesome And The Game Control For Her Seems Interesting To.

Kun oldin
Christopher Badillo
Christopher Badillo

Literally got her in my first pull. It was just meant to be 🤧😩

Kun oldin
Jorqlip 1
Jorqlip 1

Pls bring to Xbox or don’t take my money

Kun oldin
yousuf khan
yousuf khan

So we're all gonna ignore her Constellation? #Corona

Kun oldin
Bun B
Bun B

I got her a few days ago and I love her so much already

2 kun oldin
Envy Tee
Envy Tee

3:15 - Rosaria's so powerful, she can harness the light of the moon itself to censor her cheeks.

2 kun oldin
Heehee Boii
Heehee Boii

FS6SU367M279 4BNSD3675J8D SBNBUK67M37Z

2 kun oldin
Karen
Karen

Thanks

2 kun oldin
Heehee Boii
Heehee Boii

ATPTUJPP53QH

2 kun oldin
Jurassic Aria
Jurassic Aria

1.5 STREAM WHEN?

2 kun oldin
Karen
Karen

About 3 h

2 kun oldin
Camila Espinoza
Camila Espinoza

Genshin impact I'm a big fan of his game and I just wanted to ask them a few things these are that if it's ay a Valentine's day event I would like the character of the game to be able to go out with someone and that there new encounter missions Sincerely:A fan of your game

2 kun oldin
sean gabriel cortiguerra
sean gabriel cortiguerra

oh yea who is 1.5 character banner

2 kun oldin
Ifauyzan
Ifauyzan

what did you get of getting update of genshin impact? free2play player not getting any 5 star like me?

2 kun oldin
Pizza ˋ— ́
Pizza ˋ— ́

Is it true that 2 new characters are coming (ice and fire?)

2 kun oldin
Kyle Lucas Lam
Kyle Lucas Lam

Does anyone know the settings to make genshin impacts graphics and stop crashing the whole app?

2 kun oldin
Rose 25
Rose 25

Please, to Mihoyo. we as a Traveler ask to pin on Teyvat unlimited. This is very helpful for those of us who are beginners. I am one of them. That's all. My advice, sorry if there is a wrong wording. For those of you who don't agree with my opinion, we can discuss it in the comments column ^^. Thank you so much ^^

2 kun oldin
spicyramen snack
spicyramen snack

Will the 1.5 livestream be available on Youtube?

2 kun oldin
Nom Nom
Nom Nom

@ypz ' are you sure? it’s on the korean channel but not this one

2 kun oldin
ypz '
ypz '

Yeah its gonna be streamed here soon

2 kun oldin
Starstane _
Starstane _

Rosaria is the first four star character to ever have a "Collected Miscellany".

2 kun oldin
SAMofficial
SAMofficial

Wasnt it today for the schedule of 1.5 stream ?? Its 3 pm rn i saw 16th apr 11 am schedule

2 kun oldin
SilentMat20
SilentMat20

@Nom Nom me neither. Perhaps they posted the incorrect time?

2 kun oldin
Nom Nom
Nom Nom

@SilentMat20 i think it’s only in korean and in chinese, i cant find any info

2 kun oldin
SilentMat20
SilentMat20

@Kyousuke where’s the stream? Isn’t it time already?

2 kun oldin
Kyousuke
Kyousuke

@SAMofficial UTC time = Coordinated Universal Time Search it on google and you will know what time is it now on UTC lol

2 kun oldin
SAMofficial
SAMofficial

@Kyousuke what's UTC time? Lol i am waiting from nearly 4 5 hours Gottit thx its 9:50 rn

2 kun oldin
daji
daji

kaeya rosaria 🤝 teleporting behind their enemies 😎

2 kun oldin
v j
v j

Her voice is so familiar

2 kun oldin
Derrt776 _plays
Derrt776 _plays

My first wish in 1.4 i got rosaria.. how..

2 kun oldin
Peninsula
Peninsula

I got her on my first wish..Paired with hydro, she is actually good on combat

2 kun oldin
Cutebunch123
Cutebunch123

Mondstadt has been blessed with Thickness of Rosaria

2 kun oldin
Potatointhesky123
Potatointhesky123

Mm 69k

2 kun oldin
Gaming with Azian
Gaming with Azian

0:54 who else was not looking at the cryo vision

2 kun oldin
Definz 120
Definz 120

Finally four star character got interviewed by Genshin impact 👌

2 kun oldin
Panos Gakos
Panos Gakos

16th day of asking mihoyo to releash ayaka

2 kun oldin
Someone
Someone

She's gonna get realised with inazuma so in 1.6 or 1.7

2 kun oldin
Center Green
Center Green

Guys when you playing genshin impact what are are gadjet using Android or PC Why GENSHIN IMPACT are not compatible any Android phone

2 kun oldin
gramps
gramps

I got her by chance :D

2 kun oldin
Niel Glymore
Niel Glymore

Omg we have rosaria

3 kun oldin
Dory _
Dory _

This makes my spear turn into a lance

3 kun oldin
Andersson Melgar
Andersson Melgar

Pot for Nintendo switch

3 kun oldin
Andersson Melgar
Andersson Melgar

Pot for Nintendo switch

3 kun oldin
Andersson Melgar
Andersson Melgar

Pot for Nintendo switch

3 kun oldin
Andersson Melgar
Andersson Melgar

Pot for Nintendo switch

3 kun oldin
Andersson Melgar
Andersson Melgar

Pot for Nintendo switch

3 kun oldin
Andersson Melgar
Andersson Melgar

Pot for Nintendo y

3 kun oldin
Andersson Melgar
Andersson Melgar

Pot for Nintendo switch

3 kun oldin
Andersson Melgar
Andersson Melgar

Pot for Nintendo switch

3 kun oldin
J Z
J Z

i wish MiHoYo will put a trading system in 1.5

3 kun oldin
bruno paixao
bruno paixao

https://www.youtube.com/watch?v=Wr6m3mjmysg

3 kun oldin
Fialovej Biftek
Fialovej Biftek

Rosaria looks really happy and her skin looks really healthy.

3 kun oldin
Jason Martinez
Jason Martinez

Off topic but I'm still waiting for the Switch port of Genshin Impact finally receive news.. Hopefully at E3 we will finally get some news on the Switch port. I predict that the Switch port specs will be 720p 30 fps docked, 512p 30 fps handheld. With dynamic resolution too if needed.

3 kun oldin
Denis de Paula Alves
Denis de Paula Alves

Saiu o Tower of fantasy, está ótimo, ou genshin melhora ou o jogo morreu.

3 kun oldin
Kay
Kay

Love that I got her and childe in the same 10 pull, now i can save for Zhongli

3 kun oldin
Binoy Mathew
Binoy Mathew

So she's like Catwoman... 😏 I like this one.

3 kun oldin
Jason Crites
Jason Crites

Pls make a system of trading characters for characters bc I want Klee so bad I wanna trade someone fore her😭✋🏼

3 kun oldin
Yasya Moba
Yasya Moba

Di tunggu code primogem gratis nya min:)

3 kun oldin
Mimi_
Mimi_

I am the only one who just noticed that the guy who talks here have the same voice as dainsleif

3 kun oldin
Mimi_
Mimi_

@Loonation oh wow it's really cool

3 kun oldin
Loonation
Loonation

He is

3 kun oldin
Gui •-•
Gui •-•

Xbox? ;-;

3 kun oldin
Hirajii Ishikawa
Hirajii Ishikawa

WE WANT THE GENSHIN IMPACT ANIME

3 kun oldin
Denis de Paula Alves
Denis de Paula Alves

No live, já vazou tudo a muito tempo. Ainda vem que já vai sair Tower of Fantasy.

3 kun oldin
shondelB 5
shondelB 5

When are we gonna get paimon as a character?

3 kun oldin
Khue Truong
Khue Truong

Genshin is badddddd

3 kun oldin
moonocity
moonocity

please muhoyo for the love of god, make genshin impact less gb on android.

3 kun oldin
KoolRanch69
KoolRanch69

Please just make Rosaria realdolls already

3 kun oldin
gacha_Shadow
gacha_Shadow

When can Genshin have skins?

3 kun oldin
Felicia Michelle Tohar
Felicia Michelle Tohar

PLS FIX

3 kun oldin
Felicia Michelle Tohar
Felicia Michelle Tohar

MIHOYO MY MAP IS BUGGING I CANT GO ANYWHERE AND I KEEP FALLIN TO THE SKY

3 kun oldin
Ozzy
Ozzy

Where is the nontendo switch version!!!!

3 kun oldin
I dont know Lmao
I dont know Lmao

I am simply here to say that i want endora to stay with me during battle plss, dont fix it, its not a bug, its a feature, plsss MIHOYO FCK

3 kun oldin
Руслан Керимов
Руслан Керимов

Русское комьюнити, в бой!!!

3 kun oldin
Saiki’s Coffe jelly
Saiki’s Coffe jelly

I JUST GOT ROSARIA AAHHHHHH

3 kun oldin
Panos Gakos
Panos Gakos

15th day of asking mihoyo to releash ayaka

3 kun oldin
Ashton Sanchez
Ashton Sanchez

I’m still waiting for a new piece of the map

3 kun oldin
The TUSK
The TUSK

;-;, ill trade C1 Childe for C0 Rozaria pls...

3 kun oldin
Héctor Ramírez
Héctor Ramírez

Por qué tienen que poner como un examen al nivel 25 no puedo lo intente y lo intente pero no ayuda🥺🥺

3 kun oldin
Maco X
Maco X

Yo please allow the players to change between aether and lumine

3 kun oldin
Fuj1wara
Fuj1wara

Genshin Impact x Touhou Project when Mihoyo 😳😳

4 kun oldin
はここにありますアルジョイッシュ
はここにありますアルジョイッシュ

Should have been a 5-star tsk tsk*

4 kun oldin
Alien13xd 17
Alien13xd 17

They should put the game on xbox

4 kun oldin
ALien
ALien

Пришла сюда для того, чтобы зардиться энергию и наконец выбить себе Розарию, а то всё луки да луки 😶

4 kun oldin
Charms
Charms

Pls add trading characters

4 kun oldin
Charms
Charms

Pls add trading characters

4 kun oldin
Charms
Charms

Pls add trading characters

4 kun oldin
Charms
Charms

Pls add trading characters

4 kun oldin
Charms
Charms

Pls add trading characters

4 kun oldin
Charms
Charms

Pls add trading characters

4 kun oldin
Charms
Charms

Pls add trading characters

4 kun oldin
Charms
Charms

Pls add trading characters

4 kun oldin
Charms
Charms

Pls add trading characters

4 kun oldin
Gopez, Xian Racel T.
Gopez, Xian Racel T.

If they add a feature that makes character trading possible, then they will significantly make less money. Making the whole gacha thing useless. That's why they're not going to add it.

3 kun oldin
Jamal Hardiansyah
Jamal Hardiansyah

Wth, are u serious? That's business bro, nowhere on gacha games do things like that

3 kun oldin
Pietro Roberto
Pietro Roberto

Sooo she is basically Monsadt's Batman.

4 kun oldin
MoonyLighty
MoonyLighty

Just got her, absolutely stoked! She’s gorgeous. (now for Childe...)

4 kun oldin
Utkarsh Mishra
Utkarsh Mishra

We know that well, shut that crap up and tell us.... give us some hints for the future plan of ending of the siblings journey.... how LONG are u going to stretch the STORY

4 kun oldin
Baljit Alatunjit
Baljit Alatunjit

Mihoyo pls bro stop focusing on event and start to making permanent content for genshin we are to bored mannnn

4 kun oldin
Кiра Бiлоцеркiвська
Кiра Бiлоцеркiвська

Hello, I would really like to play genshin impact, but I get bug 9907, please tell me what to do

4 kun oldin
Genshin Mobile
Genshin Mobile

https://www.youtube.com/watch?v=9N6Npn5qjkQ

4 kun oldin
Juan Selacome
Juan Selacome

Mmmmmmwinter voice. Perfect

4 kun oldin
Ikky Momo
Ikky Momo

Rosaria I Need U :( but i no get u, why

4 kun oldin
Mandu the dumpling
Mandu the dumpling

mi hoyo could create and anime/serie/movie, with genshin characters and that amazing animation if they wanted, but they just don’t xd

4 kun oldin
Lucky Lucky . WinndChester
Lucky Lucky . WinndChester

Make a dendro caracther.

4 kun oldin
Tsunade senju
Tsunade senju

I'm waiting with varka's character

4 kun oldin
Jordan Camille dela Rama
Jordan Camille dela Rama

Pls add some romance🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

4 kun oldin
Blue na animator
Blue na animator

I just want to say.. make a MOVIEEEE!!!

4 kun oldin

Keyingisi

Collected Miscellany - "Childe: Foul Legacy" | Genshin Impact

06:05

Version 1.5 Special Program|Genshin Impact

47:52

Version 1.5 Special Program|Genshin Impact

Genshin Impact

Ko‘rishlar soni 2.2 mln

an announcement 🙂

5:38

an announcement 🙂

julien 2

Ko‘rishlar soni 604 ming

Dixie's Daycare

8:03

Dixie's Daycare

Noah Beck

Ko‘rishlar soni 965 ming

I made your dumb Ideas in Minecraft again...

11:53

I made your dumb Ideas in Minecraft again...

Fundy

Ko‘rishlar soni 2.3 mln

Lucas the Spider - Boop!

1:35

Lucas the Spider - Boop!

Lucas the Spider

Ko‘rishlar soni 395 ming

25 Tips EVERY Player Needs: Genshin Impact Guide

32:27

25 Tips EVERY Player Needs: Genshin Impact Guide

Mtashed

Ko‘rishlar soni 2.6 mln

I made an ONLY healer team because I hate damage

09:37

I made an ONLY healer team because I hate damage

GratisStatus

Ko‘rishlar soni 1 mln

Collected Miscellany - "Keqing: Starward Sword" | Genshin Impact

05:18

Version 1.5 "Beneath the Light of Jadeite" Trailer | Genshin Impact

04:59

New Character Demo - "Klee: Da-Da Da!" | Genshin Impact

01:43

New Character Demo - "Klee: Da-Da Da!" | Genshin Impact

Genshin Impact

Ko‘rishlar soni 7 mln

an announcement 🙂

5:38

an announcement 🙂

julien 2

Ko‘rishlar soni 604 ming

Dixie's Daycare

8:03

Dixie's Daycare

Noah Beck

Ko‘rishlar soni 965 ming

I made your dumb Ideas in Minecraft again...

11:53

I made your dumb Ideas in Minecraft again...

Fundy

Ko‘rishlar soni 2.3 mln

Lucas the Spider - Boop!

1:35

Lucas the Spider - Boop!

Lucas the Spider

Ko‘rishlar soni 395 ming