Tshering
Tshering

Click bait

Soat oldin
Frankie De Leon
Frankie De Leon

I know were he his t-shirt from “it’s from target” lol

Soat oldin
Sean Kelly
Sean Kelly

Still undecided

2 soat oldin
p0p0ed
p0p0ed

Got my 11 pro 8 months ago, ill stick with it and wait for the 13.. hopefully no notch.. ok smaller notch and a fingerprint reader.

3 soat oldin
Eli Parker
Eli Parker

Where do I get that light that’s leaning in your background????!!!!!

3 soat oldin
b
b

the intro is so chill and then he starts yelling

4 soat oldin
Kevin Yeh
Kevin Yeh

Indeed a hard choice to make between iPad Air and iPad Pro 11 right now

5 soat oldin
Amanda Wayne
Amanda Wayne

I got my IWATCH UNLOCK through the help of *ryp_toolz* on IG. That guy is a professional

7 soat oldin
Jarrett Embry
Jarrett Embry

You kinda sound like Ben Shapiro

7 soat oldin
quinn rooney
quinn rooney

WTF is up with your thumbnail

7 soat oldin
Shamsul 'Amri
Shamsul 'Amri

10:13 Black first, not white 😁. BTW Green and blue looks awesome! Tq.

8 soat oldin
Shamsul 'Amri
Shamsul 'Amri

Also, product red then green. 😁

8 soat oldin
Bong Bong
Bong Bong

More talk than to show the main topic.

8 soat oldin
Tavo Carrasco
Tavo Carrasco

tequila dan and shay

9 soat oldin
rosehower
rosehower

my 2016 SE just stopped making it reviving calls because the carrier towers are dripping 3g and i can’t force it onto LTE. so i got the 2020 se even though it’s huge. But, it’s making a horrible electrical shorting noise. the store told me the mini was bigger than the 2020se. i’m going back to figure out what to do.

9 soat oldin
infraprods
infraprods

so thumbs up if the whole face id thing has become a major pain in this era of wearing masks everywhere. or the mask is a pain. either way, i kinda miss my finger id

9 soat oldin
Pablo Aguilar
Pablo Aguilar

I want the better camera but I don't want a big phone.

9 soat oldin
TYRDEA
TYRDEA

Clickbait Thumbnail!!! Tell me what it is!

9 soat oldin
Dman
Dman

incorrect information on somethings.

10 soat oldin
D R
D R

What a looser. Wasted my time

10 soat oldin
Pls Slp
Pls Slp

Niiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaa Niiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaa Niaaaaaaaaaaaaaa blaaaaaaaaa blaaaaaaaa blaaaaaaaaaaaaaa..........-1

11 soat oldin
Gustav Kleis
Gustav Kleis

It almost looks like a iphone 5 on the sides

11 soat oldin
Ayanna Luciene Santos
Ayanna Luciene Santos

Iphone se 2020 is my phone

11 soat oldin
Jane Sam
Jane Sam

I recommend *RYP_TOOLZ* on IG. As the best when when it comes to iwatch unlock He's legit and reliable

11 soat oldin
Jane Sam
Jane Sam

I recommend *RYP_TOOLZ* on IG. As the best when when it comes to iwatch unlock He's legit and reliable

11 soat oldin
R B
R B

Man...just give up UZwindow

12 soat oldin
Yanislav Valkov
Yanislav Valkov

Smaller battery with bigger screen and 5G ? No thx, Im gonna keep mine 11pro !

12 soat oldin
guitar Shred8
guitar Shred8

WTF you forgot the 5G, feature. which everyone will jump into.whatever it cost maybe.

13 soat oldin
glennsmooth
glennsmooth

Meh. Cam in 12 pro max only “slightly better”. Went with 12 pro and got it yesterday.

14 soat oldin
Gio Santa
Gio Santa

Who buys a 12 pro coming from 11 pro is just throwing money away!

14 soat oldin
Erika Grey
Erika Grey

But, there's always something innovative and new on the horizon. I held off on the X, then the 11. But I'm definitely getting the Pro Max

15 soat oldin
putopituco
putopituco

One of the best reviews I had seen!

16 soat oldin
walktheworld
walktheworld

The notch is as ugly as it was the first day they released it.

16 soat oldin
gee fim
gee fim

Why doesn’t anyone have the actual phones in hands . Smh

16 soat oldin
Indra Dzuliman
Indra Dzuliman

Im on the fence with the SE and Series 6. I wanna save money but the blue finish on the series 6 is just amazing. HELP ME

18 soat oldin
Aarush Vlogs
Aarush Vlogs

Dislike

18 soat oldin
Weezy Across the Sea
Weezy Across the Sea

I just got an 11 Pro 256GB for $800 on eBay, that’s $400 less than the same storage 12 Pro right now, so to me it was worth it. The cameras, 5G, and design just aren’t enough of a difference for me personally. I’ll wait to spend more money when they shrink the notch, figure out a way to balance the battery life with 5G, and add the 120hz panel. Hopefully that will be next year.

18 soat oldin
Georgios Giallousis
Georgios Giallousis

I do not mean this in a bad way because I know the guy puts all his heart and love doing this, however every time I tried to watch a video I quickly lost interest because there is only one pace. Again I love the channel and I wish the guy the best, I hope the narration of the video can become a little bit more... story telling like Jon’s videos. Keep it up guys.

19 soat oldin
TIGER lily
TIGER lily

iPhone 12 mini is my choice..... cuz I have small hands

19 soat oldin
Fernando Sestini
Fernando Sestini

I’ve been waiting for a smaller phone ! About damn time 😁

20 soat oldin
Ben Cheung
Ben Cheung

You need to stop clickbaiting your thumbnails dude

21 soat oldin
Anil Farhan
Anil Farhan

I don’t need all those camera while i have my dslr, i will go with Air

21 soat oldin
Hero Hour
Hero Hour

Will the iPHONE 13 be similar in looks to the iphone 12? I want the iphone 5 look and I'm afraid they will change next year.

22 soat oldin
Hero Hour
Hero Hour

@NomadApe Awesome. They only released the 5 and 5s and then no more. I missed that and they turned to curved. I'm so glad.

11 soat oldin
NomadApe
NomadApe

Yes, very probably will look the same. They should keep it for 3 years as usual.

18 soat oldin
nitin s235
nitin s235

Of course ipad pro is powerfull Numbers don't make difference , A14 is for iphones and iPads but A12Z is for ipads and macbooks. Notice the Z at the end? Ipad air- 4 core cpu and you Ipad pro - 8 core cpu and you Ipad pro is the best for surfing and heavy tasks like drawing, video editing, etc. Moreover if you use apple pencil frequently, you will need the 120hz display for less latency which is in the pro version only.. If you ar a student, go for the pro Version because of the screen size and less latency. Overall I think ipad pro still beats ipad air 4, If you are willing to buy the iPad air, also take a look on samsung tab S7 tablets.. they are similar to ipad air. But ipad pro is still the legendary tablet till this second.. Peace out

22 soat oldin
Dylan Paterson
Dylan Paterson

That thumbnail tho...

23 soat oldin
Robin Vd
Robin Vd

For me the game changer is the battery and the always on display. I love the SE but I don’t like a blank screen on my wrist

Kun oldin
Mai Cha Vang
Mai Cha Vang

Max for sure hehe

Kun oldin
OSSwayz _
OSSwayz _

I got my iPhone 11 Pro I’m happy no big difference

Kun oldin
Lumbz_ 2
Lumbz_ 2

Apple: This is the NEW iPhone 12- The Apple Circle: The iPhone 13

Kun oldin
Aman Chahar
Aman Chahar

Fantastic...A updated version for my SE as 12 Mini..Which I would like to buy thnku apple 🍏

Kun oldin
Kayla Jade
Kayla Jade

I got an apple watch off the street and it was stuck on icloud, I tried everything possible to get it unlocked but I couldn't, I was recommended to *cyberspacee01 on insta* he got it fixed in no time

Kun oldin
Toretto R
Toretto R

Actually iPhones 11’s have up to one hour or more battery life then 12’s, witch is quite a deception...

Kun oldin
Mary Sandra
Mary Sandra

*finally I got my watch done in some minute by these man deztoolz on Instagram""""""he is so good in unlocking anything*

Kun oldin
Anthony Soris
Anthony Soris

I don’t understand anything

Kun oldin
Jen Fall
Jen Fall

Iphone 12 pro battery is so shitty compared to 11 pro. If you’re a heavy user, just let go of the thought or wait for 12 pro max instead.

Kun oldin
SouLoveLee
SouLoveLee

Why would you name your company "AnyTrans" 💀 lol..

Kun oldin
Alex Hoffer
Alex Hoffer

Apple is a joke!!!

Kun oldin
Checkma8s
Checkma8s

so wheres the phone? why you dont have it?

Kun oldin
Checkma8s
Checkma8s

i thought u have these two lol...

Kun oldin
Matt Miller
Matt Miller

Why does everyone say the pro has 2x optical zoom it clearly says 4x optical zoom. Not 2x

Kun oldin
Campwise05
Campwise05

Nice video!

Kun oldin
sole rosso
sole rosso

brachydactyly

Kun oldin
Barbara Fessler
Barbara Fessler

This video answered so many questions! I am for the iPhone 12! Great video!

Kun oldin
lisha xo
lisha xo

🤓

Kun oldin
Jay White
Jay White

I’ve decided to get the gold iPhone 12 pro gold 256gbs 😎📱

Kun oldin
Melisa Zuniga 정민기
Melisa Zuniga 정민기

Bro, I’ve been seeing you in almost all of the iPhone 12 pros videos saying the same exact thing. Stop. It. Lol 😂

Kun oldin
Ralph Lauren
Ralph Lauren

naruto vs pain

Kun oldin
Hellen wallac
Hellen wallac

*I got my macbook unlock with the service of **#griford_hack** on Instagram, I'm not here to impress him,I just wanna say thank you for a great job done💯💯💯*

Kun oldin
Hellen wallac
Hellen wallac

*I got my macbook unlock with the service of **#griford_hack** on Instagram, I'm not here to impress him,I just wanna say thank you for a great job done💯💯💯*

Kun oldin
robertoson jones
robertoson jones

*I got my disabled account fix with the service of **#bab_hack** on Instagram, I'm not here to impress him,I just wanna say thank you for a great job done💯*

Kun oldin
robertoson jones
robertoson jones

*I got my disabled account fix with the service of **#bab_hack** on Instagram, I'm not here to impress him,I just wanna say thank you for a great job done💯*

Kun oldin
Christopher Moore
Christopher Moore

How come the iphone 11 is not 5g capable

Kun oldin
Theodore Pullins
Theodore Pullins

I pre-ordered the 12 pro iPhone 📲 pacific blue.😀

Kun oldin
Itz Drew
Itz Drew

I’m waiting to see the max

Kun oldin
Jessica Dennis
Jessica Dennis

*I got mine unlocked true **#homecraker0123** on Instagram now my Macbook can operate smoothly just for 30mins he unlocked it*

Kun oldin
Jessica Dennis
Jessica Dennis

*I got mine unlocked true **#homecraker0123** on Instagram now my Macbook can operate smoothly just for 30mins he unlocked it*

Kun oldin
Saintraft
Saintraft

If it’s not a one handed phone your hands must be small 😂😅

Kun oldin
Soberanis Fam
Soberanis Fam

It’s not a one handed phone for most people

14 soat oldin
Overplays AceKing
Overplays AceKing

Haha for real. My 11 Pro Max is a one hand phone for me.

Kun oldin
Timothy S Graffius
Timothy S Graffius

What about the 11Pro Max

Kun oldin
thong thong
thong thong

Blood oxygen saturation testing on your chunky wrist?! Yeah right!! Isn’t it strange that THE medical profession uses the pulse oximeter monitor on the fingertip by measuring how much light the blood absorbs....how the heck is this phone going to do that through the wrist!? No wonder I’ve heard users report stupid measurements! Trust me, save your money! Buy a monitor designed to do the job for about 35 GBP...

Kun oldin
Rafael Solorzano
Rafael Solorzano

great review! regarding battery life did both devices have 100% battery capacity? by this point most iphone 11 pro are 1 year old if not more. Anyways, i’m a happy iphone 11 próx max 256gb owner. It’s battery capacity is at 97% and it runs smoothly. i don’t think these minor upgrades are worth spending $1,000. In my humble opinion waiting 2 to 3 years to upgrade is worthy. I bought my current phone coming from an 8plus.

Kun oldin
Little Baby
Little Baby

So grateful to *legalhackz* on ig who helped me got my phone I recommend him to you all

Kun oldin
mike hardwick
mike hardwick

My first iPhone was a 5s ,a solid good looking phone with square corners

Kun oldin
Simona Khan
Simona Khan

Me too, my first was also the 5s

Kun oldin
Little Baby
Little Baby

So grateful to *legalhackz* on ig who helped me got my phone I recommend him to you all

Kun oldin
Robert Mendes
Robert Mendes

IMPORTANT the iphone11pro has 1 hour more BATTERY than the 12pro

Kun oldin
Ant Fazo
Ant Fazo

@jalene150 5g is unnecessary

6 soat oldin
Kevin Bui
Kevin Bui

@Gelo Mendoza lte speeds are still faster with the new modem so that could also be why battery life is not as good

8 soat oldin
Gelo Mendoza
Gelo Mendoza

@jalene150 Mrwhosetheboss did a battery test without 5g to make it as fair as possible. The battery is really just worse compared to 11 pro

Kun oldin
jalene150
jalene150

But 12 pro has 5g

Kun oldin
Little Baby
Little Baby

So grateful to *legalhackz* on ig who helped me got my phone I recommend him to you all

Kun oldin
Jack Wyatt
Jack Wyatt

Is the stainless steel less bendy than the aluminum? Or is the aluminum stronger?

Kun oldin